Thailand 2013

hej !
som jag sagt tidigare tänkte jag blogga nu när jag är i thailand och kanske fortsätta när jag kommer hem, så låt oss börja! :-)

nu har vi äntligen landat i bangkok och tagit oss med bil till en liten by som heter cha-am. idag kom vi klockan två till hotellet där vi lämna väskorna och gick ner till restaurangen och åt lunch som blev phad preow wan gai ( kyckling med sötsursås) .

sedan blev de en liten promenad och dopp i grann hotellets pool där de även hade en vatten bana:-) ps det slank även i en drink i poolbaren ... sedan duschade vi och gick och åt middag på en liten thai restaurang . vi hade för beställt lite smått och gott.

men nu ska jag försöka vända dygnet till thai tider men jag kommer blogga så fort jag får tillgång och tid :-)

puss o kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0