Cirka 4 månader, helt sjukt !

hörni min kära bloggläsare om cirka 4 månader fyller jag 18!!!!!!!!! helt sjukt ! jag har redan börja planerat lite och de kommer bli skita bra !

idag har jag som sagt skrivit klart en rest uppgift i svenska så den ska lämnas in imorn , hoppas på G ! please! och snart är det stallet som gäller , träna lite är alltid bra :) jag älskar att träna men pallar inte ta tag i det och springa men men min kära pojkvän får väl släpa runt mig på en jogging tur .. om jag lever efteråt vill säga ;) n

nu har jag även börjat mobil blogga så nu kan ni följa mig när jag far runt i stockholm och lever mitt lilla liv med kompisar pojkvän skola och sommarlovet som börjar snart ! :D

helt sjukt vad tiden går fort ! jaha då ska man dra till stallet nu då ;)

tjingeling !

have fun and enjoy the rest of the day , love ya !


im getting bigger !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0