july 2011

hello all the bloggers in the world or country!

jag har funderat lite på hur folk behandlar varandra.. vissa gör det bra , viss gör det dåligt.

men den ända lösningen jag har kommit på är att va dig själv det lönas inte att du ska låtsas vara någon annan för att passa in. jag vet ganska många som blir en helt annan person när den är med kompisar förutom mig då de är sig själva.

och att se att personer förändras när de möter andra är ganska obehagligt för jag tror att de skulle hjälpa om alla var sig själva för då skulle man inte behöva låtsas. okej jag säger att man inte ska älska alla eller vara vän med alla men de skulle underlätta om alla våga visa sitt rätta jag :)

det är samma sak med att ljuga till folk säg sanningen direkt sanningen kommer alltid fram och då blir det bara värre när den senare chocken kommer !

det här var mitt inlägg som jag var tvungen att skriva av mig på men det är vad jag tycker och jag är mig själv och de som inte tycker om mig gör inte det men jag är ändå mitt rätta jag.

by the way... när jag ändå håller på och skriver så kan jag berätta att jag hade ett tal på nationella att they are not you ! och de handlade om att man inte ska döma folk i förväg .. lär känna personen sen kan du bestämma dig vad du ska göra men ge personen en chans... de kan va din bästa vän inom snar framtiden ... eller inte .. men ge personen en chans !

love sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0