val,val och ytterliggare mer val

de blir de för mig ikväll eftersom våran familj ska tydligen ha valvaka ( men de är ändå lite intressant ). till middag blir de räkor lax med dillkanter och serano skinka ... typ de , mums ! 

just nu är jag på mammas jobb och inte gör så mycket för att de är inga kunder här just nu ialla fall.

juste när jag fyllde år fick jag one tree hill boxarna 4-6 och sen fick jag the last song (nu kan jag äntligen kolla på den 100 gånger om) sen fick jag en lös brännare, CDspelare och DVD till min lilla rosa data kommer bilder senare , ska bara hitta en kamera först .. jag kollar på Nikon L100 eller Nikon L110 ? vet inte vilken som är bäst :P måste kolla lite någon gång.

imorn blir de ialla fall av till media markt och ska kolla på skärmskydd och skyddfodral till min telefon så man inte pajjar den så mycket =)
 nej nu ska jag kolla runt lite här bloggar senare under valet ;)

kram !

saknar er !

bror och jag

jag och linda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0