saturday 2 october

hej på er läsare !

jag sitter just nu på mammas och pappas jobb och inte gör så mycket för de kom inte så mycket folk som vi trodde till upptagningen.

nästa vecka på tisdag så kommer det hända roliga saker .. jag har studiedag , så jag ska först hälsa på min gamla skola och sen ska jag in till east street och byta piercing smycke och för översta pärlan har jängat ur så den typ skruvar upp sig själv hela tiden. och sen efter det ska jag och mamma till en annan kompis.

för er som saknar nya bilder , jag är påväg måste bara hitta en affär som har en nikon L110 sen är kommer det vara MASSOR av bilder i bloggen . jag ska även kolla upp vad jag har i mms kostnad för då kommer de även blir mer bloggning och jag själv kommer hinna blogga =) kommer troligtvis börja använda mobilfunktionen..

så nu ska jag vara lite social tror jag eller ? jag vet inte men men vi får se .. ha de bra puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0