melodifestival låtar!

nu sitter jag här och bloggar och blir bara piggare och piggare. melodifestivals låtarna går på radion varenda sekund minut hundradel, väldigt irreterande för dom kommer vara tråkiga sen till finalen då man ska rösta.

idag blir de att man åker och handlar med mamma så man kommer ut lite. man har ju inte varit ute på ja några dagar så man vill ju gärna komma ut lite och kolla vad som har hänt i världen.

juste idag skiner ju solen , men fortfarande kallt ute. så jag har fått lite vår känslor så de är ljusa jeans tights och svart skjorta och rosa converse på outfits menyn idag. bild får ni se senare när jag kommer hem ikväll :P

haha , juste de kanske inte kommer bli så bra bilder nu under en viss tid för mamma och pappa glömde kameran i london så vi har en annan och den kasnke inte tar lika bra bilder men men man gör vad man kan av de man har . så vi ska maila hotellet och kolla ifall de har den där i london typ och ifall de kan skicka den till sverige.

nej , men nu ska jag förklara för mormor hur hon kommer in på min blogg sida och kan kolla vad jag gör :)

kisses ang hugs from

sophie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0