chokladdoppade jordgubbar!

ikväll blir chokladdoppade jordgubbar (eller ska de vara choklad doppade jordgubbar?) och sveriges värsta bilförare! haha sjukt roligt program och ni som inte ha sett det .. offra er en timma och kolla på något sjukt roligt.


aaaaaaaaaaaaaaah, shit! kom på imorn är de hälsokontroll i skolan "/ jag vill verkligen inte . jag behöver inte kolla hur lång eller hur mycket jag väger. juste en fråga till er läsare :) är de någon som vet ifall man får ha på sig glasögonen när man gör den där syntestet och ska säga alla bokstäver eller måste man ta av sig dom ?
haha, ifall man ska ta av sig dom kommer jag skämma ut mig för jag ser så dåligt :P

nu byter vi samtalsämne innan jag flippar ur! imorn kommer jag bara blogga på morgonen och kasnke hos matilda ifall vi sitter vid datan , men annars blir de imorn jag bloggar på morgonen. eftersom efter skolan ska jag hem till matilda och sen ska vi dra till globen och kolla på genrepet till melodifestivalen. haha vi har även skrivit ut vissa låttexter så vi ska sjunga med , ungefär som allsång på skansen :P haha ! shiiit hela globen kommer känna mig och matilda innan vi har ens kommit in :P

nej nu ska jag kolla nätet sen ska jag kolla the X-effect :)


//SOPHIEPROPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0