9 MARS!!!!!!!

haha visste inte vad jag skulle ha som rubrik, det blev dagens datum helt enkelt. den här veckan är helt fullbokad kan man säga. imorn prov, torsdag fyller brorsan år, fredagen fyller camilla år och jag ska även på genrep med  matilda på melodifestivalen, lördag fyller elle år och sen på söndagen blir de nog bara slapp tror jag.

sen helgen efter så ska jag troligtvis till louise :) haha kasnke funkar bättre att träffas när man är frisk :P

nej nu ska jag sminka mig och klä på mig , kommer hem 4 typ så bloggar runt fem tiden kasnke .

KISSES AND HUGS!


Kommentarer
Postat av: Monica

har ni ingen snö på södra sidan? ;)))

Eller är det en gammal bild?

För inte är det i Thailand, för där växer inga björkar bara kokospalmer;)

2010-03-09 @ 14:14:54
Postat av: kerstin

hej bilden är väl från förra våren?hur som helst snygg är du på den kram g moster

2010-03-10 @ 16:10:20
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0