frukost ute på verandan !

just nu sitter jag ute på verandan och lyssnar på thai musik och äter frukost med dee :) och juste jag dricker latte :) ingenting kan bli bättre på morgonen...

imorn blir de stan , vet inte om vi ska åka sightseeing båt , men vi ska käka på restaurangen kungsholmen =) på tisdag åker dee hem så då kör vi henne till arlanda och sen så åker jag och familjen till söder och möter upp matilda och sen är de gröna lund som gäller så ifall ni hör något skrik i skåne så är de nog jag eller matilda :)

men den här gången ska jag inte skämma ut mig...

vänta här nu .. nu har samma man sprungit upp och ner i vår backe sen jag vakna ?? hallå de finns andra vägar med backar , men men han ska just ta våran .. haha !

nej nu ska man kolla in resten av datan !

bloggar senare , kiss and hugs from your sophie/ soffan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0