vad har sophie gjort hela dagen ?

joo hon har pluggat sen hon kom hem klockan tre idag. jag har läst cirka 60 sidor och sen skrivit logg saken till boken. så nu när jag har varit så otroligt duktig så jag ska göra dip och chips och sedan sätta mig och kolla på vinterspelen och sedan ska familjen kolla på beck i stormens öga , som jag redan sett men den var så sjukt bra så man vill bara se den igen.

ja matilda och jag redovisade projektet i skolan idag och vi var så nervösa så vi kunde ha svimmat sen står läraren och säger att vi ägde klassrummet. asso man blev ju en aning chockad för sån feedback hade inte jag förväntat mig . haha !

nej men nu finns de typ inget mer och skriva , så ha de bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0