the school begin

som sagt idag när de regnar börjar skolan.. men jag har även en tandläkartid som måste gå före skolan idag för att de har inga tider förrän om typ 2 veckor och de är för att alla tandläkare och patienter har kommit tillbaka från semestern nu.. så jag ska ha upprop i skolan idag klockan 1 och min tandläkartid är klockan två så jag har mailat min ansvarslärare och hon sa att det gick bra att jag kom imorn eftersom man bara får scheman och busskort från skolan och jag bor för nära så jag får ändå inget busskort "/

så jag ska till tandläkaren och sen till mammas och pappas jobb och jobba kasnke och sen ta hand eller jag ska levera saker till en kompis från köping som bor där för han är magsjuk "/ sen ska jag också säga hej då till en kollega/kompis som slutar idag innan hon åker till skottland "/

men nu ska jag packa väskan till skolan så jag slipper göra det imorn :P

puss o kram

P.s ha en trevlig skoldag min kära klass !


bara 4 månader kvar tills nattmarknad, träffa kompisar och bara ha semester :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0