Inte bloggat på över 1 månad!?

jag såg det nu men när jag tänker efter så har jag inte haft så mycket tid med att blogga för jag har jobbat 2 veckor och sen har jag varit ute på mina små äventyr lite här och var :P men nu är jag tillbaka igen efter en fullspeckad sommar.

idag blir det allsång med Gmoster och sen ska jag hem till henne så mamma kommer och hämtar mig där inatt :) vad har hänt mer ?
eller kommer hända ?

det som kommer att hända är att jag ska pierca naveln på torsdag och sen ska jag iväg och shoppa med matilda och sen ska jag inte göra så mycket mer utan vara på mammas och pappas jobb :P

nej nu får det räcka ska ner och klämma en pizza med tonfisk på , mums !

puss o kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0