solsken,i love!!

solsken,solsken,jag älskar solsken!!!:) jag är så glad att det är sol för jag vill verkligen ha sommar nu!!:) vad ska ni göra idag allihopa?? själv ska jag åka till skhlm och kolla runt lite och sen ska jag till media markt för att köpa skärmskydd till ipoden och sen bär det av till familjen röjehag :)
vad händer mer på påsklovet?? jo man kanske ska dra och bowla med polare och sen ska man väl bli bjuden på middag av göteborgaren?? :)
juste idag är det rättegång om mats alm och linda chen?? vad tycker ni om honom och tror ni att han pratar sanning?? "/
men nu ska jag dra för nu ska vi köra pappa till slagsta..
puss o kram

Kommentarer
Postat av: KusinFredde!

Han är oskyldig tills motsatsen är bevisad, men jag tror att han är den som gjort skiten.

Men med tanke på det skeva rättssamhället vi lever i så blir han säkerligen friad eller får ett löjligt straff...



Hur är läget då?

2010-04-06 @ 18:03:12
URL: http://fiddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0