idag blir de ..

torsdagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys! för imorn är de valborg och då kan man inte ha fredagsmys så det blir idag istället :) nu väntar vi bara på att pappa ska komma hem , sen ska vi käka och sedan blir det hemmagjord blåbärs paj med vaniljsås och golfspelande på wii tror jag eller hoppas jag ..

idag har skolan varit ganska bra förutom att de drar in på våra sovmorgonar och lägger nationella proven... och de gillar vi inte för vi eller jag och matilda behöver den för att kunna funka i veckan men nu kommer vi nog inte göra det .. så vi kommer nog bli ganska blonda nästa vecka när vi pratar ;)

imorn har vi svenska och då ska vi ha valt vad vi ska fördjupa oss i och jag har valt retorik. men jag ska göra ett argumenterande tal om de jag brinner för men jag vet inte riktigt vad jag ska snacka om ? så ifall ni har lust och tid så kan ni ju skriva en kommentar på förslag vad jag ska tala/prata om? please!

nej nu är de matdags .. pappa har kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0