SÖNDAG 27 september

hej på er !!

förlåt för en ur ursel uppdatering! men nu ska jag verkligen ta bloggen på allvar :)

idag har jag mest varit hemma och inte gjort så mycket men jag har sjungit lite och kollat idol. och jag har även kollat på de senaste harry potter filmerna som jag fick låna av matilda. TACK!

sofia ska höra av sig till mig ifall hon och jag kan göra något när hon kommer hem , men annars ska jag ut och gå med mamma och pappa på en liten promenad. ikväll blir det väl bara slapp i soffan, hoppas jag :P

imorn börjar ju såklart journalistiken igen , super kul är det ju inte men det roligaste är att sitta och skriva vid datan. eftersom det är väldigt mycket genomgångar, men ifall man har matilda och sofia + resten i klassen så kan det bli roligt ändå:)

nä men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig tills mamma kommer hem och ska laga spagetti och köttfärsås!:)

HÖRNI! jag har även haft lite problem med och lägga upp bilder , men det ska bli fler nu när jag tror jag har löst problemet :)

juste snart kommer även bror upp :) okej vecka 44 men ändå :)

ha det bäst! bloggar mer ikväll , promise!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var kul att träffa dig med, har ju inte träffat dig på länge :(

2009-09-27 @ 15:16:40
URL: http://youknowlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0