Måndag :)

halloj !

skolan har varit väldigt slapp idag och det var ganska bra för jag har inte sovit så bra inatt kan man säga, mardrömmar och blåst och regn! men sen på dagen sken solen :(

jag gick till journalistiken med matilda och sen så berätta läraren att vi skulle komma på en idé till vårt repotage som vi ska skriva imorn :) så vi "slutade" typ halv 12 :) fett nice!!

nu har jag ätit chicken green curry (thai mat) mums ! och snart nu ikväll bär jag mig av till stallet och kommer inte hem förrän sent ikväll :)

men det är ganska okej efternsom jag börjar halv 11 imorn :) eller som jag göra varje tisdag :)

nä men nu ska jag väl ta och läsa lite bloggar och sedan sjunga lite karaoke på datan , i love to sing!!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0