sjuk,sjuk....och sjuk

kan man aldrig bli frisk? kommer jag att förbli sjuuk? nä,  jag vet inte de känns så bara :( igår blev de en kväll med buzz med mamsen och papsen och gissa vem som förlorade ? jooo , jag !! men de blir väl en revansch ikväll ? (hoppas jag). det är väldigt osäkert  om jag ska gå till skolan imorn, jag måste tycker jag men jag vill ju ändå bli frisk så jag får se.

juste!! idag är det första advent, jag hade faktiskt helt glömt bort det, men inte  så konstigt eftersom jag inte har julpyntat här  hemma. men ikväll blir de ialla fall lite julmiddag för vi kommer ju typ inte äta julmat vid matbordet på julafton utan vi kommer äta nere vart då ? joo nere i thailand vid poolen :) fett nice! thailand är som mitt andrar hem ungefär :) jag börjar sakna de där nere nu och maten framför allt. i år  kommer och min vän madde ner efter jag har varit där i 10 dagar :) haha vi kommer verkligen ha de najs tillsammans där nere (P.S jag måste lära henne och käka thaimat ;) ).

men nu ska jag kika runt lite på nätet och även kolla FB och jag ska tro de eller ej men göra om i min garderob och rensa  den lite :)

glad advent mina vänner så hörs vi senare :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, vi kommer ha det bäst gummsan!

Käka thaimat, nejnejnej :)

2009-11-29 @ 22:13:33
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0