JAG KAN INTE HA FOLK SOM ÅKER PÅ RÄKMACKA!!

nej de kan jag verkligen inte!! mamma och pappa står alltid bredvid och kollar vad jag skriver när jag håller på att bloggar :( dom får läsa den jag kan inte ha  folk som inte orkar gå in  på min blogg och sedan står de och läser när skriver blogg ? typsikt ! haha pappa tyckte jag skulle skriva de som en första mening i bloggen haha !!

haha !! nu sitter mamma på golvet och sitter och vaggar en docka som gråter och kusinen jenz kollar som om de vore nog fel på mamma och pappa står och kollar vad jag skriver och kollar även på när mamma och jenz  leker !

snart kommer rolle och camilla (mamma och pappa till jenz) och hämtar honom , de är bra att man kan låna de små ibland för de är ganska  jobbiga när de inte sover på nätterna men men nu ska jag passa jenz lite och umgås with the family !

puss och kram ;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Aha... nu vet jag vad som... ;)säger ignet mer!

2009-11-30 @ 15:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0