I´M HOME

cocillana-etyfin är världens äckligaste medicin , jag lovar! läkaren sa bara att jag hade en vanlig förskylning? va ? bara ? förra veckan jag var inne så hade jag LUFTRÖRSINFLAMMATION ? hur ska dom ha det? jag fattar nada . men nu hostar jag faktiskt inte lika mycket längre och antingen är de för att jag inte vill ta medicinen eller så är de för att den hjälper ? vad tror vi på ? inte vet jag men nått ut av dom :) så nu tror jag faktiskt att louise kan komma på fredag och då kommer jag vara pigg :)

fast sen ska jag också komma över en jobbig dag den här veckan ..eller två... torsdagen och fredagen! på torsdag kommer mina glasögon hem till mig och fredagen, ja ifall jag ska gå till skolan då så kommer de bli jobbigt för dom flesta kommer ju märka att jag har de och då vet man inte vad de tycker , men jag vill ju ha glasögon , men de är nervöst och gå och undra vad andra tycker och tänker ? nervös...

nää hörni nu får de räcka med skrivandet , nu ska jag ta och spela buzz med mig själv ... ingen som vill spela med mig ? ! :(

puss !


Kommentarer
Postat av: Sysling Fredde

Cocilana är ju bästa skiten någonsin, den funkar alltid...

2009-12-04 @ 10:33:37
URL: http://fiddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0