FIRMAFEST

hej på er !

jag vet att jag inte bloggat på länge men har varit lite upptagen men men så kan de bli ibland :) imorn blir de att åka till stan klockan ett och sen ska jag kolla synen klockan 3 och då får jag veta ifall jag behöver glasögon eller inte , men de spelar inte så stor roll för jag vill ha glasögon. jag är nog den enda som vill de :P

efter de ska jag på firmafest med mammas och pappas jobb :) så de ska bli roligt.

lördagen består av att först ska jag till melissa och göra en make over innan jag drar till strängnäs på dansbandskampen för att spana in E.M.D och även träna på min fina bugg som jag har tagit lektioner i på håkans dansskola :)

just nu sitter jag och kollar på singing bee celeb hah , kan inte tro vad vissa kändisar sjunger ! haha :D

jag bloggar på söndag :)

puss och kram  :) bilder kommer även från ullared och firmafest och även min frisyr och sminkning :)

melissas blogg kan ni hitta ifall ni klickar på länken nedan :
http://mellose.blogg.se hope you like it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0