BACONSPRUTAN

haha , nä svin inlfuensa sprutan har jag tagit så jag har lite ont i armen :( men men. idag i skolan la vi till ljud till en spökhistoria som skulle bli lite mera läskig än vad den redan var. men imorn börjar vanliga lektionerna , men vi får som sagt se om jag kan gå till skolan imorn ifall jag inte blir sjuk av sprutan?

nu ska jag sätta på en film vet inte riktigt vad de blir för film ska väl kika igenom och ser vad som finns. och sen ska jag även ta och ladda in bilder från ullared och firma fest och dansbandskampen och hur de ser ut där man sitter och redigerar och även kön till vårdcentralen för att ta en spruta , jag höll faktiskt på att garva ihjäl mig :P och juste jag var nära på att glömma en sak jag ska göra ... försöka fixa så att min header SYNS!!

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

åker nu älskar dej puss

2009-11-18 @ 03:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0