Upptagen dag!

hur har ni haft det bra idag? jag har själv haft en rolig, upptagen dag med mina vänner. dagen började att jag kom till skolan och vi hade so så jag började jobba med jordens rersurser. efter den lektionen så kom spanska vi frågade helena ifall kerstin var i skolan idag men det var hon såklart inte så det blev en timme håltimme där sofia och jag kom på att sofia får käka godis om 9 dagar så vi skulle planera en film kväll som vi ungefär har varje månad, vissa filmer blir misslyckade och vissa filmer är otroligt bra! sedan efter en timme ungefär så hade vi engelska där jag fick svar på mina frågor till so provet på fredag. men det kommer gå bra känner jag och det är ju bra.sedan lunch och det blev det lunch och det blev klyftpotatis och färsbiff.. klyftpotatis var det ända som var gott! efter lunchen hade jag matte prov och det gick kanon så nu blir jag av med det också imorn blir det spanska prov och svenska prov. men det kommer gå skit bra för jag vet att jag har koll på vad vi har prov på. jag hoppas jag får bra slutresultat ialla fall. efter provet så gick jag och hade utvecklingssamtal och de hade typ inte så mycket att säga bara för att jag har typ precis kommit hem.

ja vad händer ikväll då? joo, faktiskt så ska jag till ungdomsgruppen =) och det ska verkligen bli kul. och sen blir det väl läsa när jag kommer hem i sängen med radio kasnke eller så kasnke man sitter vid msn ifall jag har fått igång det =P och det hoppas jag verkligen.

ja men nu har jag inte så mycket mer att säga jag får väl slänga in ett inlägg när jag kommer så kan jag berätta vad vi gjorde =P

många kramar

soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0