nu kommit hem!

japp, nu har jag kommit hem och väntar på att louise ska ringa så jag kan veta när jag ska hämta henne på stationen. ååh, jag läängtar!! ja vad ska ni ha för er ikväll då? jag ska ialla fall kolla på så ska det låta med louise och sedan kolla på gamla minnen från dagis. jag vet inte mer vad  som kommer att hända men kommer ta foton från kvällen. imorn ska jag vara barnvakt eller vår familj  åt  min lilla kusin och sen ska jag och louise kolla på yesman på bio. det blir väl något  till lunch på heron och det kommer väl lite bilder  därifrån sedan på kvällen. idag vill jag också säga grattis till min  kompis  maria  som fyller år! GRATTIS! ja och mer har jag  att  säga nu  men kommer kanske update under  kvällen darlings!

love<33


Kommentarer
Postat av: Rolle

Nu är vi på G

2009-03-07 @ 07:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0