ÄNTLIGEN FREDAG; LOUISE KOMMER!

god morgon mina vänner ! ddet blir ett snabbt inlägg. jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte skrev när jag kom hem från UG men jag var så himla trött när jag kom hem typ runt 10:15 eller något så det blev inget inlägg. idag kommer louise typ runt 20:00 och då ska väl vi kolla på lets dance och sen ska vi nog kolla på alla dagisfoton eller så blir det samtidigt som lets dance, vi får se. idag har jag so prov och det kommer gå bra eller ialla fall det känns som om det kommer gå bra, men nu måste jag skynda mig och fixa mig och lite annat roligt kanske?

ha en helt underbar fredag!

barasoffans.
              .blogg.se

Kommentarer
Postat av: Monica B

He en underbar helg!

2009-03-06 @ 13:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0