090302

ja då har man kommit hem från skolan och sitter och kollar på systrar i jeans 1 :an och är inne på facebook. dagen började med att jag gick upp som tog lite tid eftersom jag var så trött. var det någon som såg beck igår? älskar verkligen när "gunvald" har temperament. aja den var ialla fall skit bra. aja , men efter lilla jag gick upp så hoppa jag i ett kokhett varmt bad. så underbart det är att bada på morgonen!! sedan fick vi höra på nyheterna att ca 20 båtar på slagsta marina står och brinner för att någon vätska har exploderat och mina föräldrars restuarang ligger där nere en bit ifrån alla båtar så vi kolla typ nyheterna hela morgonen..vad hände mer? joo sedan gick jag till skolan, det gick väldigt segt kan man säga eftersom man var så trött.  men när jag kom till skolan mötte jag linda och sedan kom sofia efter ett tag.  vår ena lärare hade med sin son eftersom deras dagis var stängt så hennes lilla son har vart med oss hela dagen, fett söt!!sen fick vi veta på lektionen att vi fick skippa sista lektionen och läsa hemma istället. det var jätte skönt att få gå hem lite tidigare första dagen på skolveckan. ja sen hade vi lite gympa, so, matte och roligt såklart! =P
och nu sitter jag här vid kära datan...
äntligen ! på fredag kommer louise äntligen kommer hon som jag har längtat efter!! vi ska väl gå på bio och sen skulle mina kusiner komma på middag innan mamma pappa och jag börjar jobba hela sommaren. ifall yesman går så ska vi se den. det gäller ju att passa in rätt dag och tid =P
nu har jag skrivit rätt mycket är ganska nöjd med mig själv! ikväll blir det stallet och då ska jag fråga ifall jag kan bli assestent för det har så dåligt med det nu så då gör jag det för att jag själv tycker det är mysigt att vara i stallet och pyssla samtidigt som man får jobba! för då ska jag åka dit på måndagaar efter skolan. jag hoppas  verkligen jag får !! men nu ska jag avsluta detta inlägg så ni inte får läsa en hel bok ;)

puss och gull!!


Kommentarer
Postat av: Monica B

Har du tagit bilden?

2009-03-05 @ 12:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0