090301

hej mina bloggare!  idag är det första mars! så ta och skojja till det med någon idag! haha! idag ska jag inte göra så mycket. jag  ska inte  göra något speciellt  nu men idag fyller min  kära gammel moster år! GRATTIS! hip hip HURRA!! så  vi ska  dit och fira henne.  jag slinga mitt hår  igår  och det blev  skit bra, och  så fixade mamma min  hårförlängning. men det  ska nog bli bra? vad  ska ni göra idag innan skolan  börjar imorn?  göra så mycket  som går  kasnke? ja  jag har intee så  mycket mer att säga så, kram på er  och skööt om er!

Kommentarer
Postat av: linda

Vill så gärna se ditt hår gumman :) det blev säkert super bra :), va det kul i saxnäs? :) kram<3

2009-03-01 @ 13:04:17
URL: http://llindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0