tjenixen bloggen!

hejhej min kara lilla blogg! saknat mig? just nu sitter jag har och det ar molnigt ibland och sol ibland. idag har "min kille" vart ledig, sa jag traffar val honom imorn nar jag ska ut och ga. har jag berattat om vattnet igar som skolde bort hela baren. ialla fall jag hjalpte till och skotta bort all sand idag , snacka om mycket sand pa en dag, det var till och med sand innanfor ocksa. sa jag lovade att hjalpa till imorn ocksa. jag sa ifall jag ska hjalpa till sa skulle de bjuda mig pa nagot men jag sa att jag skamta. idag har vi aven vart pa en liten butik dar det fanns kapsyloppnare som sag ut som olika figurer, sedan tog vi en tuk tuk till tesco ( ett stort varuhus) och dar blev det ganska mycket shopping. haha! lite trojor och skit. sedan  blev det makro dar alla foretag och hotell gar, dar kan man hitta spannande saker ibland. ja vad ska jag mer saga om dagen...ikvall kanske det blir chaweng eftersom vara kompisar aker hem pa tisdag:(
men jag stannar ju liksom 2 veckor till. nej nu ska jag dra och hoppa in i duschen och sedan plugga spanska.

manga kramar er

sophie ♥

Kommentarer
Postat av: embla

Vi drar KANSKE till thailand i mars, då ska jag sukta dig i värmen medans du fryser här hemma, hehehe ! hoppas ni har det super, jag saknar er.

2009-01-11 @ 13:09:02
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: liindgreen

hörru du nu tappar du väl halan =P kolla in bloggen!!! :P (en gåta, nu e jag smartare än dej) xD puss på dej <3

2009-01-11 @ 23:44:39
URL: http://liindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0