nu ar det kvall och alla barn ska sova!!

haha nej jag skamta!! klockan ar bara 20:30. just nu sitter jag och chattar med fia som jag inte har snackat med pa jatte lange, saknar henne verkligen!! jag har precis atit middag och ska kanske ska ga ner snart och ta en fruit punch ( en alkohol fri drink). vad har ni gjort dar hemma i svedala ? idag har jag aven pluggat klart det 1 cm  tjocka engelska haftet , sa nu ska jag val borja med so ( ekonomi) sa jag blir av med det eftersom det ar det jobbigaste av allt. haha! jag hoppas ni far det roligare med ekonomin i klassen. aa men nu ska jag ta och vara lite social dar nere i baren.  kram 擁抱你 det betyder kram pa dej pa kinesiska!! lycka till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0