kl.21:00

just nu sitter jag har vid datan och klockan ar 21:00 och alla datorer ar upptagna. jag har precis atit en god kyckling file med pommes och pepparsas. mums!! snart blir det val laggdags och jag ska inte ut och ga imorn  eftersom jag har valdigt ont i ryggen sa det blir val en liten lyx massage, oil soft massage. fast det blir imorn pa kvallen eftersom man maste ha lite roligt med killarna innan. sedan kan man koppla av!! ja imorn ska jag val saga hej da till mina vanner som aker hem imorn till kalla sverige! haha medans jag har 2 veckor kvar! fast det kanns som om jag precis kom hit sa jag vill verkligen inte hem. jag pratade med nara svenskar som skulle stanna i thailand anda till maj !! fatta MAJ! det ar as lange! jag vill ocksa vara har sa lange. jag vd hander mer imorn? vatten krig kasnke? vem vet...
ja det ar val det jag har och saga jag far skriva mer imorn nar jag vet vad som hander pa dagen.. maste handa lite saker innan man kan beratta vad som hant!!

manga harliga varma kramar

barasoffans
               .blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0