gott nytt ar!

hejhej bloggen! idag ar det kinesisk nyar! ganska kul. dagen borjade med att jag var ute och gick och medans vi gick sa smallde alla sanna dar smatterband sa man blev as radd hela tiden! sen efter en skon dusch sa tog un det som blev kvar av den raketen vid restaurangen och skulle skramma mig med en man alla tandes pa i hans hand. sa nu har en ett sar mitt i handen. sen tar han resten fran en raket och tander den precis nar jag springer forbi, jag skrek och typ hela hotellet reagerade. sedan busade han och jag tills han skulle ga pa lunch. medans satt jag vid en bank och da kommer en liten staderska och sager att jag ska folja med in i personal matsalen och traffa han och gora han sallskap. sa hon drar med mig till rummet och alla glor pa mig medans jag sjalv skamdes as mycket. efter det borjade det regna och jag och alla andra grabbar stallde oss under ett tak och snacka. alla snacka typ thai, men det gick ganska bra anda. ja och nu sitter jag har vid datan. un gar hem typ vid 4 sen ska jag val duscha och lite annat. jag hoppas ni har det bra dar hemma!

//sophie

P.S

monica . jag kollade mejlet som du hade skrivit till mamsen . stackaren! han kommer sakert gora samma sak for oss men nar han sager hej da kommer han att grata! ha det bra dar hemma i svedala medans jag njuter av det sista 6 dagarna som ar kvar innan jag lamnar denna o!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0