dagens inlagg...

juste har kommer dagens inlagg som ni kasnke har vantat pa ? idag har jag inte gjort mycket. imorse var vattnet jatte rorigt sa baren vi har pa stranden har blivit ur skold av alla vagor. det var verkligen panik bland personalen eftersom det inte visste vad de skulle gora av alla saker som de skulle ta upp fran baren, t.ex. kylen och typ sprit. men nar alla tradgardsmastare var dar nere ( aven min) sa kommer varldens vag och skoljer over hela verandan men alla klarade sig. sen har jag och jennifer aven haft vattenkrig, som vanligt vinner jag eftersom hon ger upp. men snart tar dagen slut har nere sa snart ska jag ga och  duscha och sedan blir det val plugga och chips och sen efter det blir det middag men jag vet inte vart nagonstans. hoppas inte chaweng, eftersom det ar lite jobbigt eller jobbigt men det ar livat dar inne. ikvall far vi se ifall  det blir eldbollar eftersom vinden ar sa kraftig. men det far vi se ikvall hur det blir. ja vad ska jag saga mer om dagen ? den har vart rolig och varm och panik. aa det ar sammanfattningen av min dag. men en sak har jag lovat mig sjalv nar jag kommer hem att det ska bli mer skrivande och mer saker kommer handa i bloggen , men jag kan inte gora nagot nu eftersom.. aa jag ar pa semester. men jag hoppas ni laser min blogg ofta ialla fall , bara for att jag har semester har inte bloggen det. ska nu dra in i var stek heta dusch.
med manga kramar och pussar med varme
fran

SOPHIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0