bilder del 1

              
(här är en hund som tiggde)  (en annan hund som heter Bai)

                           
(en bild som jag har tagit, älskar den)  (udden som låg längre bort från stranden)

       
(strand och en palm)          ( en ö )                                 (honeymoon sviten)

     
(cooking class salen)     (buddha templet)            (när vattnet var helt galet)

      
(un sköljer av solstolarna)     (un´s tatuering)                 (här skyfflar vi sand)

                      
(här är en kompis från USA) (alla kompisar från USA) (forever på thai)

   
(un, jag älskar dig)               (jag och foxy)         (jag och deam, bar  killen från förra året)


det kommer fler bilder i helgen eller efter helgen så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Monica B

Åhhh, äntligen! Jag längtar till värmen! Mycket fina bilder du tagit!



Soffiproppen, jag har en dikt till dig... vet inte vad du tycker om den =/



"Varför föddes jag att älska,

älska den jag aldrig får.

Varför tändes i mit hjärta,

kärlek vid så unga år??????"



Kramiz

2009-02-06 @ 14:45:58
Postat av: Monica B

Hihi, kolla bilden då Un sköljer av stolarna... ser ut som han kissar.



Min fråga till söndagen är:

Dansade du med un på festen i skogen?

2009-02-06 @ 14:49:42
Postat av: Monica B

... och en till fråga:



Vad sa Un då Deam kom på besök? Berätade du att det vara julens kärlek =)



Kramiz

2009-02-06 @ 14:50:39
Postat av: Rolle

Snygga bilder

2009-02-06 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0