TORSDAG, museum

god morgon god morgon!
idag blir det något museum, jag kom inte ihåg var det hette, men ett tråkigt museum var det ialla fall. vad ska jag göra idag? jo, nu ska jag fixa mig och sen ska jag bege mig till centrum där jag ska möta linda och sen ska vi samlas klockan 9:00. och sen åker vi till museet 9:11! det ska bli skönt att vara där det finns värme eftersom värmen funkar typ inte i  skolan!!  men nu ska jag fixa mig så jag inte missar det, men ni får ha en bra dag och jag hoppas ni har det bra i kylan och att er skola har värme!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det dära museeumet var super tråkigt , vi fick ju bara sitta när vi var klara med frågorna :O puss <3

2009-02-12 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0