svaren på just era frågor!

jag vill bara tacka för alla frågor och det har vart otroligt roligt att fått så många frågor. men här kommer de förväntansfulla svaren!!

kan vem som helst vara med i melodifestivalen?
du måste ju ha en låt för att vara med och sen måste du ha rösten!

om ugglas vinner ska du kolla på melodifestivalen då?
hon har ju gått vidare i andra chans och internationellt, men ifall hon vinner hela så vet jag inte vad jag gör!

skulle du kunna flytta till thailand eller spanien?
thailand skulle jag helst vilja flytta till. eftersom där har jag vänner och sen vet jag att ifall turisterna hamnar i trubbel så tar de hand om dom först. men jag skulle ju såklart sakna dom här hemma, men då kommer jag med mellanrum hem och besöker släkten.

vad sa un när deam kom på besök?
han sa inte så mycket faktiskt. han blev mest svartsjuk och trodde att jag inte gillade honom mer och att deam var min pojkvän. un inbillade sig ganska mycket också. men det löste vi ut samma dag.

dansade du med un på festen i skogen?
nej, faktiskt inte. vi satt mer och drack cola och chips samtidigt som vi höll varann i handen.

skulle du kunna flytta till thailand för gott när du har åldern inne?
ja, det skulle jag kunna göra och jag säger samma sak som på den andra frågan.. såklart jag kommer sakna alla här hemma i sånna fall. men man kan ju komma hem med jämna mellanrum.

hade un ont i halsen?
jag fick faktiskt fråga den som hade skrivit kommentaren vad den personen menade och hon sa eftersom jag var förskyld. så undrade hon ifall un också hade de. ifall han hade smittat mig. men svaret är nej.

fick ni ihop det eller är ni bara kompisar du och un?
jag vet inte vad jag ska svara på den frågan, men vi är nog bara allra bästa kompisar och vi finns där för varandra hela tiden.eftersom det är väldigt svårt att ha ett förhållande på långt avstånd. men jag ska skicka ett happy valentine sms till honom.

har du pussat un?
den här frågan har jag funderat över ifall jag ska svara på eller inte. men jag tror jag behåller den för mina närmsta och inte delar med mig den på bloggen.

pussar thailändaren godare än en marina kille?
jag vet inte har aldrig testat eller tänkt på det ;)

hur gammal är un?
un är 19 år, alltså 4 år äldre..

så det var alla frågor hoppas ni njöt av sanningens ögonblick!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul läsning, hoppas att du kommer med fler "överaskningar" =) Alltså i "blogg lek" eller vad man ska kalla det!

Kramiz

2009-02-10 @ 19:10:01
Postat av: G moster

Tack för svaren kram på alla hjärtans dag puss från ERIK SANDRA KESTIN FREDRIK

2009-02-10 @ 22:35:07
Postat av: Monica B

Oj, ser att mitt inlägg inte hade någon avsändare =/ Men det var jag...

2009-02-11 @ 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0