snart är lovet slut!

ja snart är lovet slut, men det vill jag inte såklart eftersom skolan börjar. men jag har räknat ut att om 5 veckor är det lov igen och det är påsklovet. förlåt att det inte blev några inlägg igår, men jag skulle vara hos vårcentralen klockan 09:30 och sen efter det så hade jag bara en timme på mig att duscha sedan skulle vi köra pappa till båtmässan och sen skulle vi faktiskt åka och hälsa på mitt gamla dagis. gud va kul det var!! man fick massor med kort på sig själv och så tog jag nåra kort på mina kompisar som jag fortfarande har kontakt med och sen ska jag söka efter några kompisar, som jag hade liksom nära kontakt med då. och sen så åkte jag till stallet och skulle rida. och sen blev det gula villan till middag och efter det så skynda vi oss hem till så ska det låta och sen blev det lets dance. så jag var verkligen trött igår. och är tyvärr ledsen att säga att det inte blir så mycket bloggande idag heller =( för idag ska jag till stan med familjene innan det börjar jobba!! men jag ska ialla fall vara hemma till melodifestivalen och då kan jag slänga in nåra inlägg. vilka tror ni går vidare?

ha det gött!

från sophie <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0