skratt,shopping & fika

det är vad min dag har bestått av idag,tack för en underbar dag louise! jag har shoppat 3 tröjor, en väska och en midje kjol. men ingen permanent som jag ville ha och rak permanenta med! aja mamsen skulle köpa det till mig imorn så imorn.ikväll ska jag se på beck- flickan i jordkällaren den verkar vara faktiskt väldigt bra, så det ska bli kul och se den! sen kanske det blir en popcorn skål med popcorn till?

här kommer lite bilder från idag!
klicka för större bild!
   (bild på väskan imorn)
devided                               devided                  JC                            devided

här kommer bilder från gårdagen!
klicka för större bild!

   

Kommentarer
Postat av: G moster

jo en fråga

3an kan vem som helst få vara med imeliodifestivalen????

kram snygga kläder

4an blev det några foppa tofflor till grabbarna här?

2009-02-08 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0