OBS!

hejhej min blogg!
jag tänkte börja med en frågestund här på min lilla blogg, som jag lova er när jag var i thailand. jag tänkte ha en ganska lång frågestund så man kan tänka på vad man vill fråga mig om. så denna frågestund kommer hålla på tills söndag kväll. och svaren kommer komma ut under måndag eller tisdag kväll nästa vecka. sen har jag skaffat en ny design som min kära kompis sofia har hjälpt mig med , tack!


min dag idag har vart ganska avslappnande, jag gick till skolan i kylan köpte mig 2 mackor och sedan satt jag oc skrev nationella prov.. vad det någon mer som gjorde det idag? sen kände jag att jag inte mådde så bra så jag gick hem. sen när jag kom hem la jag mig i ett varmt bad. sedan blev det tv och messsande med louise. sen har jag bara slappat faktiskt. och sen nu ikväll så fick jag ett sms från un och han sa att han sakna mig jätte mycket ♥
och det kommer faktiskt ut en bild på honom idag. så nu ikväll välkomnar jag un till min blogg!

ha en trevlig kväll!



(un)


(det betyder un, jag älskar dig)

Kommentarer
Postat av: G moster

söt kille kul att han hörde av sig smset kram

2009-02-03 @ 20:43:03
Postat av: Anonym

Hur gammal är un?

2009-02-04 @ 12:57:06
Postat av: Monica B

och min fråga är..



Fick ni ihop det eller var ni bara kompisar Un och du? =)

En till fråga... Har du pussat Un? =)

kul att få se lite bilder från Thailand, men jag vill ju se massor av bilder inte bara en i taget =)



Kramiz

2009-02-04 @ 14:41:47
Postat av: Liindgreen <3

Hej <3



En fråga.... hmm... skulle du kunna bo i Thailand eller Spanien? Lova ya!

2009-02-07 @ 00:29:27
URL: http://liindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0