jag fick ut 3 bilder tills bloggen krångla!

här kommer det efter längtade bilderna!

                               
(mitt svullna öga efter julafton) (vår tredje bungalow som vi sov i)

                             
(toaletten i tredje bungalowen)


förlåt mina besökare men bloggen började krångla så jag fick bara ut 3 st bilder ikväll men imorn kommer jag skicka ut resten! jag lovar!  så håll utkik imorn , då kommer bilder så det bara sprutar om det som ni kanske vill se. KANSKE DEN ANDRA KILLEN FRÅN FÖRRA ÅRET FÅR EN PLATS I BLOGGEN IMORN? håll utkik och glöm inte frågestunden, söndag kväll är stunden slut!

Kommentarer
Postat av: Monica B

Va?! fick ni byta 3 ggr?

Hmmm, tänker jag efter så ja just det.. först bajs bungalow, sen Amandas bungalow och sen den sista bungalown som Amanda också bodde i ett tag!

hälsa mamma och säg att Amanda använder spegeln flitigt!

kramiz

2009-02-06 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0