god morgon!

FREEEDAG!!
god morgon mina Kära besökare!

vad har ni för er på denna sköna fredag? idag när jag vakna kände jag mig helt  frisk,  men det blir  ingen ridning eftersom jag ska  nog hålla  mig ganska frisk i ett tag nu. idag vakna  jag klockan 09:00 av att telefonen ringde, det var såklart mammas kompis elle. sen satt  jag och kolla på nåra bloggar och nu sitter jag och bloggar själv.  sen nu ska jag väl  bada snart och  sen ska jag väl glo på tv eller något  ,  juste <SHIIIT> jag skulle  ju  Messa louise (lovely) när jag vakna! får ta och göra  det efter jag har bloggat med er här. joo vad  ska jag göra mer ? ikväll ska jag äta god mat och bara njuta av fläskfile,kroketter och cafe de paris sås, mums! ja och till lunch vet jag inte vad de blir men nått  ska jag väl hitta på? eller vad säger ni? ja det är vad jag har och säga nu!!

sen har jag lovat  er med fler inlägg , men ska  försöka göra de långa men det händer inte så mycket här hemma!
och sen kommer även fler bilder ut idag ifall inte bloggen krånglar!

P.S
FRÅGESTUNDEN AVSLUTAS  PÅ SÖNDAG!!

love ya!


Kommentarer
Postat av: g moster

hej du en fråga ??

2 hade Un ont ihalsen?

2009-02-06 @ 13:36:10
Postat av: Monica B

Skulle du kunna tänka dig att flytta till Thailand för gott, när du har åldern inne, är min fråga?!

2009-02-06 @ 14:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0