ett snabbt inlägg blev det!

hejhej min kära blogg!!
vad gör ni? inte så mycket va? just nu sitter jag med min ena kusin och den äldsta sover så hon orkar hela kvällen. det blev pulkakalas! haha det var ganska kul.jag och rolle vi tävlade, fast jag förlorade =(
ja vad händer mer? käka pizza och kasnke ta och dregla ner min kusin som han gör mot mig, vem vet?
faktiskt har jag kommit på en sak med min blogg. jag hade faktiskt tänkt att lägga ut en kategori med mina bilder som jag har tagit så ni kan kommentera och så, eller vad säger ni? snart är det inte lång tid kvar tills sportlovet, vad ska ni göra? men nu ska jag och dra mig ut till köket och umgås innan vi ska käka pizza och innan det kommer gäster! haha ses!

loove!

Kommentarer
Postat av: Monica B

Välkommen till facebook! =)

Bra idé med att ha bidler som kategori! Go Girl!



Kramiz

2009-02-16 @ 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0