090205

god morgon  mina  kära små bloggare och besökare!

hur är det mer er idag? bra hoppas jag. för mig  är det ganska bra, men ändå inte. jag kommer bara gå i skolan och göra provet och sedan gå hem eftersom jag är inte helt  frisk och jag  vill helst bli frisk så jag kan ge järnet i plugget  sen med alla prov jag ska göra. vad  ska  ni göra idag?
till  lunch för mig blir det kyckling  och bröd och aioli.  mums!  tyvärr, så kom det inte ut nåra bilder igår men idag  ska de nog komma ut nåra bilder , så  att jag inte skickar ut alla  med en gång i samma inlägg. men jag kan varna er  att bilderna är  på rätt  många blommor!  ni kanske  kan gissa varför? =P
jag har sett att det kommit nåra  frågor  in i min blogg här, Jätte  kul verkligen!! men den slutar inte förns söndag kväll så ifall ni vill ställa  fler så är det bara att slå till med det! än så  länge tackar jag för det frågor jag har fått!

men nu ska jag fixa lite innan jag drar iväg till skolan i kylan!

ha det gött idag!

många  snöiga kramar

soffan/sophiepropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0