un ledig idag!

yes today he is ! men jag har underhallit mig med att gora katong =banan batar . sanna som man skickar ut i havet :) idag ar du ju namnligen 5 ar sedan tsunamin sa vi ska skicka upp rislampor och skicka ut banan batarna , ja och sen blir de val att forsoka fiska en gang till ikvall eftersom de inte blev nagon fisk igar utan de blev tva krabbor :) haha och en bet steven i benet , hah ! steven ar chefens systers son :) de kommer fran chicago tror jag , kommer inte ihag riktigt :P

vi var ute och gick imorse men da gick vi upp lite forsent sa de var sjukt varmt fast vi gick 6 km pa 40 minuter och de ar ganska bra tror jag ? :) men imorn ska vi upp igen och ut och ga .

imorn drar vi in till chaweng (stan) och ska kaka mexikanskt och shoppa lite kasnke ? nagon som vill ha nagot ? haha na skojja har skit mycket att shopppa till mig sjalv och till kompisar hemifran och jag kommer verkligen komma hem med overvikt :P

ska dra nu ialla fall , ska forsoka ta kort med mobilen ikvall puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0