mörkt,kallt och snööö!

Så är de just nu utanför mitt fönster jag känner verkligen att jag inte vill gå ut , men ändå måste jag för att jag vill dricka latte och vara med matilda :) så jag får släpa mig ut ialla fall , typiskt :P men snart slipper man de här snö ovädret , de är faktiskt bara en vecka kvar och det känns väldigt skönt kan jag säga er. och som sagt jag kommer ju blogga där nere så ni kan läsa om mig och madde, killar , shopping och dom bästa matställena :)

juste , haha ! nu kom jag på att jag hade handuken kvar i håret man kanske ska ta bort den och sminka sig och borsta håret ? joo de ska jag göra nu men jag bloggar när jag kommer hem :) puss och kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0