lucia :)

hej på er !

joo jag vet att jag inte bloggat mycket men men . igår var emilia jag och min mamma och emilias mamma på dansbandskampen och vi var med i tv sjukt mycket som vanligt :P hade verkligen super roligt de var en 30 årig kille som kom fram och trodde vi var äldre än var vi va så ja , han pratade på tills emilias mamma kom och han sa : ja här kommer mormor ! haha , emilia och jag dog av skratt ! haha sen gick han för han fattade inte vad vi skrattade åt . jag tror emilia och jag skrattade en kvart efteråt att han hade sagt mormor :P

och sen så dansade emilia och jag lite foxtrot med varandra och då typ ser vi en gubbe som  pekar på oss och viskar med sina kompisar , typ kolla på dom två tjejerna . men sen kommer han fram och säger : ja de där ser mysigt ut ! haha , emilia och jag såg ut som två frågetecken och undrade ifall han trodde vi var lesbiska , men vi dog typ i skratt där också , haha ! va sjuka människor de finns :P

på hemvägen blev de donken , vi hann inte till den på e4 så det blev den i botkyrka ! gud va hungriga emilia och jag var ! haha juste men när hon öppnade sin QP meny och när hon öppnade sin kartong och hon ska ta upp hamburgaren så var den sten hård så min mamma gick in och dunka hamburgaren på bänken och fråga ska den vara så här hård !? hhaha XD

tack emilia för en underbar rolig kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0