freday!

yeah! och imorgon ar un ledig :( han fragade mig idag ifall jag ville folja med och shoppa med han imorn pa hans lediga dag , men eftersom typ inte forsakringen galler sa tycker mamma och pappa att inte jag ska aka ifall vi skulle krocka och de kan jag ocksa forsta, men de  ar lite svart och forklara de for en som knappt kan engelska , men jag far val forklara nar han kommer tillbaka pa sondag och skriva brev pa engelska och sen far nagon oversatta :P

vi skulle ju som sagt ha gatt ut och ga imorse men eftersom kvallen blev ganska sen igar sa sov i som aldrig forr ! men imorn ska jag upp aven fast jag ar sjukt trott! idag ska vi ata middag pa en restaurang over gatan, sa de ar nara och bra :) mamma och jag ska troligen fiska med personalen ikvall far se hur de gar med det , hah ! de blir val en och annan baracuda :P ...ifall jag far en san sa springer jag ivag till sverige igen for jag vill verkligen inte mota en san :P  nej nu ska jah checka datan och sedan blir de val poolen och duscha och sedan middag :)

juste pappas data har typ pajjat de ar nagot med harddisken sa jag kasnke inte kan lagga upp bilder vi far se !

ha de bast sthlm!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0