forsta motet med un pa ett ar !

haha joo jag vet dom har inte aao , haha sa de kan se lite konstigt ut men jag hoppas ni kan lasa ialla fall :) idag landade vi  i thailand forst i bangkok och sedan pa koh samui. resan gick bra medans pappa satt i buisness class, men aja de tar jag igen nagon gang :) och sen kom forsta motet med un ( en kille som jag traffa forra aret). de gulligaste var att han blev ganska blyg for han visste inte vad han skulle saga sa han ler for de mesta nu idag men sen far vi se hur de gar dom andra dagarna , haha !

just nu bloggar jag fran hotellets data sa de blir inga bilder idag , men sa fort pappa har fixat sin data sa borjar jag lagga ut bilder :) jag har just nu atit en lunch och ska snart tror jag ga och lagga mig och slappa pa solstolen ett tag med musiken i oronen .

juste de ar ganska roligt for nu har de ganska fullt upp med att fixa infor julafton som ar imorgon :) jag far se vad de blir for klader , vi far se vad vi hittar i var stokiga garderob :)

naa , ska man dra till solstolen kasnke ? joo de ska jag , fast forst kolla fb!

puss o kram halsa god jul till kalla sverige !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0