slutade...

nu!! skit vilken lång dag det har varit. jag gick upp typ vid halv sju sen fixade jag mig och så och mamma shussade mig till stationen så jag kunde ta tåget till tumba. i skolan filmade vi lite längre intervjuer och så kollade vi på de sen. och nu är jag äntligen hemma, jag kom typ hem halv fem ??

imorn blir det till att börja halv 11 och sedan starta med att skriva manus och börja filma en lite kortare film. juste imorn ska jag också köpa miniräknare efter skolan så jag kan räkna ut saker i matte. vi får nämnligen inte använda mobilerna som miniräknare , men men det löser sig.

ikväll efter middagen ska jag sitta vid datan och senare under kvällen blir det till att bygga lösnaglar ;P

men nu ska jag kolla på my super sweet 16 och sen ska jag kolla på THE HILLS !!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0