JAG ÄR TILLBAKA !!

hej på er alla underbara !!

jag är nu tillbaka på blogg.se för jag tyckte att här kan jag göra min egna design utan att behöva photoshop eller något annat program ! jag hoppas nu att vissa av mina devote läsare hänger på till blogg.se !

jag kan berätta lite om mig själv!!

jag går i 1:an i tumba gymnasium i media linjen. jag älskar shopping och kläder och jag gillar även fotografera och nu i 1:an har jag faktiskt blivit väldigt interesserad av film/tv (rörlig bild).

jag hoppas ni kommer gilla min blogg som ni besöker här och skriver många kommentarer , så skriver jag kommentarer i er blogg !!

välkommen hem sophie (jag) !!


kramar er egna bloggerska sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0