ställt om klockorna?

hej, ni har väl inte glömt att ställa om klockorna en timme bakåt? Yeeees!!! ytterligare en timme som man kan få sova på. igår va jag på mammas o pappas jobb... de va lite kul. de va ju sista kvällen eftersom dom har bara sommar restaurang. förlåt att jag har vart dålig på att uppdatera men jag har vart så himla trött den här veckan och den har vart så himla rolig också men ändå trött. idag händer inte så mcyket jag kanske ska ta en promenad senare för att pigga upp mig nu är de ju äntligen höstlov så nu kna man göra vad man vill. =)
mitt höstlov kommer inte vara så spännande jag ska plugga, vara i stallet, sen ska jag också träffa min kusin:P jiiiippiii!
jag kommer nog lägga in ett inlägg till idag så...håll koll under dagen!!
många kramar
sophie

Kommentarer
Postat av: Fredde

orättvist me höstlov ju..;)

2008-10-26 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0