snart dags!

tja tja nu börjar de blir riktigt nervös eftersom vi ska ha halloween rock i skolan och vi ska ha genrep hela nästa vecka så ja, jag kan lägga ut inlägg på hur de går för oss=) just nu sitter jag och kollar på ett program på MTV som de är 2 par som ska kolla ifall deras partners ex är kära i varandra. de är ganska kul. aja vad har jag gjort idag?? jag har övat med sofia till halloween rocken sedan har jag lärt mig hur man ändrar designen via KENZA´s blogg. idag blir de väl bara slapp igår såg jag på idol och jag ville inte att någon av yasmina eller robin skulle åka ut, men men nån måste åka ut. men ikväll blir de humor stjärnor på is ska jag kolla på och svensson svensson. men nu ska jag kolla på tv och slappa imorn blir de plugg!!

många kramar
er sophie

Kommentarer
Postat av: Fredde

Tycker det va sjukt dåligt att Yazmine åkte:(

tycker Loulou ska åka ur idol08..

Heja LARS!!



Hoppas allt är fint med dig.



Tjo!

2008-10-18 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0